Office manager

Barbara van Oosten

Barbara van Oosten Office manager
"Ik regel en organiseer veel. Daarmee ben ik helemaal in mijn element."

Als ik mag regelen en organiseren, ben ik in mijn element. In mijn rol als Office Manager komt dit goed van pas. Ik zorg voor het reilen en zeilen in en rondom het Wissing kantoor. Mijn werkzaamheden zijn erg divers; zo houd ik me bezig met administratieve werkzaamheden, marketing en ondersteun ik de directie en projectleiders.

Het vakgebied is nieuw voor mij. Hiervoor ben ik werkzaam geweest in andere bedrijfstakken en andere functies. Zo heb ik ervaring op gedaan op het gebied van verkoop (binnendienst) en op marketing communicatievlak. Dit laatste deed ik binnen een grote organisatie. Ik heb hier veel geleerd over externe communicatie en het organiseren van kleine tot hele grote evenementen. Deze ervaring neem ik mee in mijn nieuwe rol als Office Manager bij Wissing. Door mijn veelzijdige rol kom ik steeds meer te weten over dit interessante vakgebied. Ik vind het mooi om te zien wat er allemaal komt kijken bij zaken die voor mij eerst als vanzelfsprekend waren.