Office manager

Barbara van Oosten

Barbara van Oosten Office manager
"Ik regel en organiseer veel. Daarmee ben ik helemaal in mijn element."

Als ik mag regelen en organiseren ben ik in mijn element. In mijn rol als Office Manager komt dit goed van pas. Ik zorg voor het reilen en zeilen in en rondom het Wissing kantoor. Mijn werkzaamheden zijn erg divers; zo houd ik me bezig met administratieve werkzaamheden, marketing en ondersteun ik de directie en projectleiders.

Inmiddels ben ik alweer een aantal jaar werkzaam binnen het Wissing-team. Toen ik hier aan de slag ging was het vakgebied nieuw voor mij. Hiervoor ben ik werkzaam geweest in andere bedrijfstakken en andere functies. Zo heb ik ervaring op gedaan op het gebied van verkoop (binnendienst) en op marketing en communicatievlak. Dit laatste deed ik binnen een grote organisatie. Ik heb hier veel geleerd over externe communicatie en het organiseren van kleine tot grote evenementen. Deze ervaring neem ik mee in mijn rol als Office Manager bij Wissing. Door mijn veelzijdige rol kom ik steeds meer te weten over stedenbouw, openbare ruimte en planologie. Ik vind het mooi en super interessant om te zien wat er allemaal komt kijken bij het ontwerpen van fijne leefomgevingen voor mens en dier.